Van harte welkom op mijn blog! Leuk dat je me gevonden hebt! Mijn naam is Frieda. Ik ben gelukkig getrouwd en trotse moeder van een prachtig zoontje! Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat of deze pagina gaat volgen... Have a nice
day!

dinsdag 19 maart 2013

Inspiratie

Van harte welkom op mijn blog!

De afgelopen tijd heb ik veel inspiratie gehaald van allerlei leuke blogs: ideeën om te naaien, patroontjes om te haken, mooie knutsels, lekkere recepten... Zo kwam ik op het idee om ook mijn eigen blog te starten. Dus heb ik een pagina aangemaakt. Toch zag ik het opeens niet meer zo zitten omdat ik helemaal geen ervaring heb met bloggen. Maar afgelopen zondag hoorde ik van een hele leuke meid dat zij ook blogt. Toen begon het weer te kriebelen... Ik hoop dat ik via dit blog andere mensen mag inspireren.

With love,
Frieda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten