Van harte welkom op mijn blog! Leuk dat je me gevonden hebt! Mijn naam is Frieda. Ik ben gelukkig getrouwd en trotse moeder van een prachtig zoontje! Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat of deze pagina gaat volgen... Have a nice
day!

maandag 25 maart 2013

Hoera... mijn eerste broekje!

Yes, het is gelukt! Als beginnend naaister is ieder projectje een nieuwe uitdaging. Maar hier is ie dan: mijn eerste broekje voor mijn zoontje. Lekker makkelijk aan te trekken door het elastiek.

Mijn zoontje moet nog wel even groeien om 'm aan te kunnen, maar het leek me zo frustrerend als het net zou passen of nog erger net niet. Vandaar maar een maatje groter...



Ik ben nu bezig met een rok voor mijzelf... met een prachtig lentestofje. Hij is bijna klaar...

With love,
Frieda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten